Visszatérítési és visszatérítési politika

RMA eljárás ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Kedves vásárlók,
A legjobb ügyfélszolgálat érdekében a termékek visszaküldése az ONLINESHOP SRL-hez csak az RMA online űrlap kitöltésével történik:
http://rma.pni.ro.

Azok a termékek visszaküldhetők, amelyek az ONLINESHOP SRL által kiadott garanciavállalási tanúsítvánnyal rendelkeznek.
 
Cikk szerint. Számú kormányrendelet 9. (1) bekezdése. A fogyasztói jogokról szóló, 2014. június 12-i 34. sz. Törvénynek megvan a joga, hogy a megvásárolt terméket (oka) t az okok megjelölése nélkül ingyenesen visszaküldje a termékek birtokba vételétől számított 14 napon belül.
Az Öntől kapott összeget, beleértve a szállítási költségeket is, indokolatlan késedelem nélkül visszatérítjük, kivéve azokat a költségeket, amelyek abból adódnak, hogy Ön az általunk kínált szállítási típustól eltérő szállítási módot választott. legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ön által visszaküldött terméket birtokba vesszük.

Visszaadható:

    • termékeket a birtokukba kerüléstől számított 14 napon belül
    • - garanciális termékek
    • - termékek a jótállási időn kívül (a visszaküldési költségeket az ügyfél viseli)
    • - nem működő termékek a vásárlást követő első 24 órában (csatolni kell a számla másolatát)
    • - az ONLINESHOP SRL tévedésből szállított termékek

 

Követendő eljárás:

1. lépésAz ügyfél kitölti az online űrlapot http://rma.pni.ro
Az űrlap kitöltése után kap egy automatikus e-mailt az RMA számmal és nyomtatásra kész címkével.

2. lépés: Készítse elő azt a csomagot, amely a terméket az eredeti csomagolásban tartalmazza, a lehető legjobban csomagolva, minden tartozékával együtt (tilos az AWB címkét vagy más címkét ragasztani, vagy az eredeti csomagoláson skótot ragasztani). Adja hozzá az ONLINESHOP SRL által kiállított számla és jótállási igazolás másolatát.
A csomagolás külsejére helyezze fel az e-mailben kapott címkét, vagy írja kézzel, látható helyre az RMA számot.
Felhívjuk figyelmét, hogy az RMA szám nélkül beérkezett csomagokat az ügyfél költségére visszaküldik a "hiányzó RMA szám" nyilatkozattal.

3. lépés: 

Az ONLINESHOP SRL üzemeltetője elemzi az RMA kérést, és elküldi a futárt, hogy vegye át a csomagot a megadott címről.

A garanciális termékek szállítási költségeit az ONLINESHOP SRL fedezi.

Az RMA kéréseket az alábbiak szerint dolgozzuk fel:

  • egy munkanapon kitöltött űrlapok - a kérelmet ugyanazon a napon 15 óráig feldolgozzuk
  • 15:00 után vagy nem kereskedési napon kitöltött űrlapok - a kérelmet a következő munkanapon dolgozjuk fel.
 
Óvatos! A visszaküldött termékeket megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne okozzon sérülést.Tilos az AWB címkét vagy más címkét ragasztani, vagy az eredeti csomagoláson szkótot ragasztani.