Visszatérítési és visszatérítési politika
RMA eljárás ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)
Kedves vásárlók,
A legjobb ügyfélszolgálat érdekében a termékek visszaküldése az ONLINESHOP SRL-hez csak az RMA online űrlap kitöltésével történik: http://rma.pni.ro.
Visszaadható:
- - termékeket a birtokukba kerüléstől számított 14 napon belül
- - garanciális termékek
- - termékek a jótállási időn kívül (a visszaküldési költségeket az ügyfél viseli)
- - nem működő termékek a vásárlást követő első 24 órában (csatolni kell a számla másolatát)
- - az ONLINESHOP SRL tévedésből szállított termékek
Követendő eljárás:
1. lépés: Az ügyfél kitölti az online űrlapot http://rma.pni.ro
Az űrlap kitöltése után kap egy automatikus e-mailt az RMA számmal és nyomtatásra kész címkével.
2. lépés: Készítse elő azt a csomagot, amely a terméket az eredeti csomagolásban tartalmazza, a lehető legjobban csomagolva, minden tartozékával együtt (tilos az AWB címkét vagy más címkét ragasztani, vagy az eredeti csomagoláson skótot ragasztani). Adja hozzá az ONLINESHOP SRL által kiállított számla és jótállási igazolás másolatát.
A csomagolás külsejére helyezze fel az e-mailben kapott címkét, vagy írja kézzel, látható helyre az RMA számot.
Felhívjuk figyelmét, hogy az RMA szám nélkül beérkezett csomagokat az ügyfél költségére visszaküldik a "hiányzó RMA szám" nyilatkozattal.
3. lépés:
Az ONLINESHOP SRL üzemeltetője elemzi az RMA kérést, és elküldi a futárt, hogy vegye át a csomagot a megadott címről.
A garanciális termékek szállítási költségeit az ONLINESHOP SRL fedezi.
Az RMA kéréseket az alábbiak szerint dolgozzuk fel:
- egy munkanapon kitöltött űrlapok - a kérelmet ugyanazon a napon 15 óráig feldolgozzuk
- 15:00 után vagy nem kereskedési napon kitöltött űrlapok - a kérelmet a következő munkanapon dolgozjuk fel.